Följ mig på Tvitter & väntan på Elib

Nu har jag efter en del trixande lagt upp mitt Tvitterflöde på bloggen, ni får gärna följa mig där!

hämta (1)

Sen kan jag berätta att det enda som står mellan mig och att vara en indieförfattare/egenutgivare just nu är Elib. Jag väntar på att skriva ett avtal med dem. De ska producera den första boken i en serie receptböcker i format e-bok, de ska även distribuera dem. Elib mejlade mig för två dagar sedan och sa att jag inte hade F-skattesedel och jag därmed inte skulle få utbetalt pengar för sålda böcker. Men det stämmer inte, jag har FA-skattesedel, alltså både för anställning och enskild firma.

Creative_Wallpaper_Waiting_029203_

Vi får helt enkelt se vad som händer.

2 thoughts on “Följ mig på Tvitter & väntan på Elib

  1. Varför använder du inte Publit? Det är gratis och du behöver inte ha FA-skattesedel. Dessutom så kan du nå bibliotek med Atingo (www.atingo.se) http://www.publit.se

    Med Publit så når du bibliotek, kommersiella kanaler (ex. iBooks, Dito, Bokon, Adlibris).

    Jag producerar själv eböcker och publicerar dem.

    /Emma, Doki

Leave a Reply

