Kreativa människor

Jag försöker styra upp någon slags mall för den här bloggen som förhoppningsvis får mig att blogga mer disciplinerat.Tanken är att planera inläggen mer effektivt och bli mer regelbunden i bloggandet. Jag vill inte riktigt avslöja hur jag tänker kring mallen, (kan ju inte avslöja något som inte finns än, hehe) men jag har 4 olika teman som jag ska blogga om regelbundet. Och jag tänkte börja med att länka till en intressant artikel som handlar om 18 saker som väldigt kreativa människor gör annorlunda. Och jag känner igen mig i flera av dem bland annat dagdrömmandet och observation av andra människor.

Läs artikeln här.

vector-art

“It’s actually hard for creative people to know themselves because the creative self is more complex than the non-creative self,” The things that stand out the most are the paradoxes of the creative self … Imaginative people have messier minds.”

Paulina

Leave a Reply

