Mysig provsmakningsstund i butik i gamla stan..

Här ser ni några bilder från gårdagens provsmakning ur min kommande bakbok. Vi befann oss i butiken Änglar bod & salong och jag bjöd bland annat på macarons med olika fyllningar, macarons med hallonsmörkram, dulce de leche och nutella.

Butiken var inte särskilt stor men väldigt mysig.

Macaronsen är väldigt populära hos barn har jag märkt, det måste vara för att de är små, gulliga och finns i olika färger. De som ville kunde köpa med sig fina påsar med vaniljdrömmar, kolakakor eller macarons.

Alla gillade After Eightkladdkakan!

Superdupergod Rocky road fudge var också väldigt populär! Jag bjöd också på Torta tres leches, men den finns tyvärr ingen bild på.

Det var en härlig och framför allt lärorik stund igår där jag fick möjlighet att berätta om boken för folk, höra deras reaktioner och förslag på bland annat namnvalet, omslaget och också innehållet. Jag fick några förslag på samarbeten också vilket var väldigt trevligt.

Jag inser att det är mycket jag måste tänka på när jag skapar boken, och sedan när jag marknadsför den, och detta tänker jag skriva mer om i ett nytt inlägg.

Chao

 

2 thoughts on “Mysig provsmakningsstund i butik i gamla stan..

Leave a Reply

