Det går framåt med boken, men saktare än jag velat..

Det har varit väldigt lugnt här på bloggen. Hemma har vi haft besök av magsjukan, en högst ovälkommen gäst som trängde sig på bara sådär. Barnen smittade varandra men som tur var har jag och mannen klarat oss, men arbetet med boken har gått trögt, det har helt enkelt inte funnits tid.

Bild

Men idag har jag hunnit åka ut till min mamma för att fotografera bakverk. Sedan åker jag iväg och hälsar på min lillasyster som bor i Örebro, med mig har jag ljuvliga macarons med dulce de lechefyllning. Hon kommer älska dem, jag vet det.

Ha en trevlig helg!

Leave a Reply

